mandag 2. mai 2011

Ellemelle...fliser på badegulvet

De vi kjøpte huset av var ikke like opptatt av komfort på badet som vi kanskje?
Med bad kun på 3.etasje og soverom i første etasje så ble vi fort enig om at badet skulle fikses før vi flytter inn.
Det skal sies at badet var mer eller mindre ferdig med alt rørarbeid allerede gjort og velfungerende varmekabler og membran lagt så det var kun snakk om en ferdigstillelse av rommet - så takknemlig jobb for all del...
Men valg måtte tas og jeg hentet 7 - 8 gulvfliser hjem og studerte en uke...
Alle i nydelige brun og beige sjatteringer....også en marmorflis med tilhørende mosaikk til dusjen
30x30 marmor flis

5x5 mosaikkflis tenkt i dusjnisjen
Jeg turde ikke...det ble som det alltid blir....jeg tenker tidløshet og valgte en grå betongaktig stor gulvflis med tilhørende mosaikk i dusjnisjen


Flisene er lagt i helgen og jeg skal legge ut et bilde etterhvert. Jeg tror det er et valg vi vil blir veldig fornøyd med i det lange løpet:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar