mandag 2. mai 2011

Elle melle...kjøkkenhåndtak


Vi pusser opp og det fører med seg en rekke avgjørelser som må tas!
Mens håndverkerne pusser mus, lager bad, maler gulnet panel og står på så tenker jeg på ....
KJØKKENHÅNDTAK!

Vi har valgt et brunsvart kjøkken og det kommer til å stå kjempefint mot hvite murvegger og svarte vinduskarmer. Benkeplaten blir hvitoljet eik og vi har valgt en hvit keramikkvask fra IKEA.
Så hva velger man da til håntak på skuffer og dører?

Jeg ønsker meg noe som myker opp den maskuline stilen og mest av alt ønsker jeg med keramikk knotter men ikke lett å finne noe som matcher..

Det finnes jo noen å velge mellom..
Keramikkknottene øverst fotograferte jeg hastig inne på Rafens.
Er usikker på hvor bra det blir med svart mot det brunsvarte men dette kunne vært kult med de hvite med svarte striper.

Det finnes også mange alternavtiver på R-Bergersen http://www.r-bergersen.no/ og jeg har lagt ved noen bilder her
Håndtak heldekket med skinn

Krom blank knott

Firkantet blank krom

Eller hva med et håndtak delvis trukket med skinn?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar